مهم‌ترين نكات براي خريد ويلاي كلنگي در شمال

۲ بازديد

فاكتورهاي مختلفي براي خريد ويلا در مازندران وجود دارد كه با توجه به كيفيت قيمت متفاوتي دارند. ويلاهايي كه از لحاظ سن ساخت نو باشند و امكانات داخلي بهتري داشته باشند هزينه بيشتري دارند. اگر چه داشتن يك خانه قديمي در دل طبيعت آرزوي اكثر خانواده‌ها است اما به راحتي نمي‌توان ويلاي كلنگي خريد و از آن انتظار داشت طراحي دكوراسيون داخلي در رشت مانند يك ساختمان نو كارايي داشته باشد. در اين مقاله قصد داريم تا در رابطه با مهم‌ترين نكات براي خريد ويلاي كلنگي در شمال مطالب و نكات حائز اهميتي برايتان عنوان كنيم، از اين رو خواهشمنديم تا انتهاي اين مقاله همراه ما باشيد.

مي‌توانيد برخي از قسمتهاي ويلا را بازسازي كنيد يا برخي از از وسيله‌ها را تعويض كنيد مانند: كمدها، كاشي‌هاي حمام و سرويس بهداشتي، سيستم لوله كشي و ... .
براي خريد ويلاي كلنگي سوالاتي به وجود مي‌آيد:چه زماني مسئله خريد ويلا كلنگي در شمال اهميت پيدا مي‌كند؟ آيا تمام مشتريان مي‌توانند ويلاهاي كلنگي را بخرند و آن‌ها را بازسازي كنند و به ساختمان نويي تغيير بدهند؟آيا اين نوع معاملات مزايايي هم دارند؟خريد ويلاهاي كلنگي چه كمكي به مشتريان مي‌كند؟مالك ويلا تا چه ميزان اجازه دخل و تصرف در ويلاهاي كلنگي را دارد؟سند ويلاهاي كلنگي در مازندران چگونه است؟بهترين گزينه‌هاي خريد ويلاي كلنگي در شمال در چه مناطقي هستند؟اگر جزو افرادي هستيد كه علاقه داريد كنار شومينه قديمي استراحت كنيد و دوست داريد گلدان‌هاي سرسبز و گل‌هاي رنگارنگ را در حياط ويلاي خود داشته باشيد و بوي نم باران را حس كنيد، ممكن است تصميم بگيريد يك ويلاي كلنگي را خريداري كنيد.
براي انتخاب ميان خريد ويلاي كلنگي در شمال يا ساخت ويلا در شمال خريد ويلاهاي نوساز، ابتدا به سرمايه اوليه شما بستگي دارد و سپس هدف شما از خريد ويلا و شرايط ساختمان مد نظر.براي انتخاب ميان خريد ويلاي كلنگي در شمال يا خريد ويلاهاي نوساز، ابتدا به سرمايه اوليه شما بستگي دارد و سپس هدف شما از خريد ويلا و شرايط ساختمان مد نظر.
ويلاي كلنگي چيست و هدف از خريد آن كدام است؟ويلاي كلنگي به اين معنا است كه بيشتر از هفت يا هشت سال از ساخت آن مي‌گذرد و مصالح آن قديمي هستند.
بسياري از افرادي كه ويلاي كلنگي را خريداري مي‌كنند هدفشان از اين معامله خريد ويلا با قيمت كمتري مي‌باشد كه بتوانند ويلاي قديمي خود را به ويلاي نوسازي تبديل كنند كه مطابق با سليقه خودشان هم باشد. براي خريد ويلا با اين هدف مي‌توانيد از كارشناسان املاك كه در اين كار تجربه كافي دارند كمك بخواهيد و با مشورت آنها بهترين گزينه را انتخاب كنيد.
 ويلاهاي قديمي يا ويلاهاي كلنگي، مصالح ساختماني قديمي دارندهنگام خريد ويلاي كلنگي بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه ساختماني قديمي هستند و از فناوري‌هاي قديمي ساخته شده است، ابعاد بزرگتري دارند و از نظر معماري ظاهر زيباي خاصي ندارند.
 خريد خانه كلنگي ارزان مازندرانفناوري‌هاي جديد كه در ويلاهاي نوساز وجود دارند نظير: گرمايش از كف، عايق‌بندي سقف و ديوارها و پنجره‌هاي دوجداره و .. در ويلاهاي كلنگي معمولاً به كار نرفته‌اند! مگر اين كه ساختمان ويلا تحت نوسازي و بازسازي قرار گرفته باشد. براي خريد ويلاي كلنگي بايد دقت زيادي را به خرج دهيد. اگر ظاهر ساختمان به گونه‌اي به نظر مي‌رسد كه وضعيت خوبي دارد ممكن است در آينده به دليل كلنگي بودن با مشكلاتي مواجه شويد. پس بخاطر قيمت ارزانتر خانه كلنگي را نخريد و با بررسي كامل و كسب اطلاعات كافي، اقدام به خريد كنيد.
 
آيا خريد ويلا و يا ساخت ويلا با ۱۰۰ ميليون تومان امكان پذير است؟بخوانيد:ويلاهاي كلنگي ممكن است به بازسازي نياز داشته باشنداگر هدف شما از خريد ويلاي كلنگي زندگي در آن باشد، مي‌توانيد برخي از قسمتهاي ويلا را بازسازي كنيد يا برخي از از وسيله‌ها را تعويض كنيد. مانند: كمدها، كاشي‌هاي حمام و سرويس بهداشتي، سيستم لوله كشي و … .
 مي‌توانيد نماي آشپزخانه را تغيير بدهيد و ديوارها را رنگ آميزي كنيد. براي زيبايي محوطه ويلا هم مي‌توانيد طراحي زيبايي را اجرا كنيد. علاوه بر هزينه‌هايي كه براي خريد ويلاي كلنگي پرداخت مي‌كنيد، بايد هزينه‌هايي براي بازسازي آن پرداخت كنيد و تمام اين موارد را قبل از خريد در نظر داشته باشيد.
برخي از افراد با خريد ويلاي كلنگي و بازسازي كردن آن، تصميم مي‌گيرند آن را بفروشند و با اين فروش سود خوبي را كسب كنند.مي‌توانيد برخي از قسمتهاي ويلا را بازسازي كنيد يا برخي از از وسيله‌ها را تعويض كنيد مانند: كمدها، كاشي‌هاي حمام و سرويس بهداشتي، سيستم لوله كشي و ... .
خصوصيات ظاهري ويلاهاي كلنگيوقتي مي‌خواهيد يك ويلاي كلنگي را خريداري كنيد بايد انتظار داشته باشيد كه ويژگي‌هاي نامطلوبي را داشته باشد.
به طور مثال:
 ممكن است است در سيستم برق كشي ساختمان مشكلاتي وجود داشته باشد. ممكن است كفپوشها آسيب ديده باشند. محوطه سازي زيبايي انجام نشده باشد. به دليل وجود ساختمان در محله قديمي امكانات تفريحي، دسترسي به ساحل، مركز خريد و… اساساً وجود نداشته باشد. با توجه به مواردي كه به آنها اشاره كرديم براي خريد ويلاي كلنگي بايد تمامي جوانب مثبت و منفي معامله را ارزيابي كنيد. براي كار مي‌توانيد از يك مشاوره املاك كمك بگيريد.
چالش‌هاي خريد ويلا كلنگي در شمال اگر سبك زندگي سنتي را دوست داريد و مي‌خواهيد ويلاي كلنگي را در شمال خريداري كنيد، بايد با چالش‌هايي كه با آنها مواجه مي‌شويد هم كنار بياييد. ممكن است برخي از ايده‌هاي مدرن در داخل ويلايتان قابل اجرا نباشد. ممكن است بخواهيد درب ورودي ويلا را به سبك مدرن تغيير دهيد و اين كار با نماي كلاسيك ساختمان سازگاري نداشته باشد، يا براي نماي سنتي ساختمان بخواهيد سنگ مدرن را استفاده كنيد كه سازگاري با هم ندارند.
به طور كلي اگر يك ويلاي كلنگي خريداري مي‌كنيد بايد انتظار داشته باشيد كه ساختمان شما چيزي شبيه به معماري‌هاي تاريخي و قديمي ساخته شده است. اگر مي‌خواهيد بازسازي‌هايي را انجام دهيد كه ساختمان كلنگي شما را شبيه به ويلاهاي نوساز جلوه دهد، قطعاً هزينه‌هاي هنگفتي را بايد خرج كنيد. با چند راهكار ساده شايد بتوانيد محيط ويلا را مطابق با ميل و سليقه خود طراحي كنيد، اما تغييرات اساسي عملاً پر هزينه است.ممكن است بخواهيد درب ورودي ويلا را به سبك مدرن تغيير دهيد با اين كار با نماي كلاسيك ساختمان سازگاري نداشته باشد يا براي نماي سنتي ساختمان بخواهيد سنگ مدرن را استفاده كنيد كه سازگاري با هم ندارند.
سخن پاياني براي خريد ويلاي كلنگيخريد ويلاي كلنگي در مازندران هم مي‌تواند نوعي سرمايه‌گذاري محسوب شود بهترين گزينه‌هاي خريد ويلاي كلنگي براي اهدافي مي‌باشد كه مالك ساختمان بخواهد ساختمان را خراب كند و پروژه‌هاي نوسازي را اجرا كند و با قيمت بيشتري ويلا را به فروش رساند. https://aminmoghadam.com/#mce_temp_url#

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.