معرفي آي پد نسل جديد با چيپ M1 و صفحه نمايش mini LED

۲ بازديد

اين آي پد با چيپ M1 و صفحه نمايش mini LED براي نسخه 12.9 اينچي رونمايي شد. در اين مقاله قصد داريم تا در رابطه با معرفي آي پد نسل جديد مطالب و نكات حائز اهميتي برايتان عنوان كنيم، از اين رو خواهشمنديم تا انتهاي اين مقاله همراه ما باشيد.

يكي از مهم‌ترين تغييرات آي پد جديد، چيپ‌ست آن است كه اين چيپ ست، قدرت بالاتر و پرفورمنس بالاتري دارد
شركت بزرگ اپلشركت اپل سخت افزارهايي فروش گوشي موبايل در آستانه اشرفيه از جمله iMac ها را با طراحي رنگي، Apple TV 4K نسل دوم،‌ تگ‌هاي كوچك AirTag و نسل جديد تبلت‌هاي iPad Pro رونمايي كرد. تغييرات iPad Pro جديد نوآوري‌هايي در زمينه دوربين، گزينه‌هاي ارتباطي سيمي و وايرلس و حافظه در آن صورت گرفته است كه اين مدل را به پيشرفته‌ترين تبلت بازار تبديل مي‌كند.
يكي از مهم‌ترين تغييرات آي پد جديد، چيپ‌ست آن است كه اين چيپ ست، قدرت بالاتر و پرفورمنس بالاتري دارد. در ساختار اين پروسسور از يك پردازش 8 هسته‌اي و يك گرافيك 8 هسته‌اي و موتور پردازش عصبي 16 هسته‌اي استفاده شده است. همچنين امكان افزايش سايز رم تا 16 گيگابايت و حافظه داخلي تا 2 ترابايت از جمله امكانات آن هستند. سرعت بالاتر حافظه آن نسبت به نسل قبلي هم اشاره شده است.يكي از مهم‌ترين تغييرات آي پد جديد، چيپ‌ست آن است كه اين چيپ ست، قدرت بالاتر و پرفورمنس بالاتري دارد
صفحه‌نمايش اپل در نسل جديد اين تبلت از فناوري mini LED در خانه نوكياي لاهيجان ساخت صفحه‌نمايش اسفاده كرده است.
تفاوت اصلي اين صفحه نمايش با پنل‌هاي معمولي، در نور پس‌ زمينه آن مي‌باشد. اين تبلت تفاوت خاصي با مدل قبل ندارد و با همان فناوري قبلي ساخته شده است. دوربين آن به ديافراگم f/2.4 مجهز است و امكان برداشت ويدئوي 1080p با 30 يا 60 فريم در ثانيه را دارد. همچنين از ويژگي جديدي در آن به كار رفته است كه در هنگام تماس تصويري يا ويدئوكال، امكان دنبال كردن سوژه، با حركت او در صحنه فراهم شده است. نام اين ويژگي Center Stage است.
اين ويژگي به‌ لطف ميدان ديد گسترده اين دوربين و قابليت يادگيري ماشيني چيپ M1 حاصل شده و اگر افراد ديگري هم در تصوير باشند امكان تنظيم مجدد براي جا دادن همگي در يك قاب وجود دارد. 
در گزينه‌هاي ارتباطي دستگاه هر دو شبكه از واي فاي 6، بلوتوث 5 و مسيرياب جي پي اس هستند.
شارژر 20 واتي درون جعبه، اسپيكرهاي چهارگانه، فروش گوشي موبايل در رودسر سيستم پيشرفته تشخيص چهره، ميكروفون‌هاي پنج‌گانه و …از ديگر مشخصات اين دو تبلت مي‌باشند.در گزينه‌هاي ارتباطي دستگاه هر دو شبكه از واي فاي 6، بلوتوث 5 و مسيرياب جي پي اس هستند.
سفارشپيش‌ سفارش هر دو ورژن آي پد در دو رنگ خاكستري و نقره‌اي از 30 آوريل آغاز شده است و حضور آن در بازار به نيمه دوم ماه مي موكول مي‌شود. قيمت پايه در نظر گرفته شده براي نسخه آي پد پرو 11، 2021 و آي پد پرو 12.9، 2021 با حافظه 128 گيگابايتي 799 و 1.099 دلار است.
بالاترين قيمت اين دو تبلت با حافظه 2 ترابايتي در نسخه واي‌فاي 1,899 و 2,199 دلار بوده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.