كاغذ ديواري يا رنگ ! كدامشان براي ديوار مناسب‌ترند؟

۲ بازديد

تنوع در كاغذ ديواري‌ها به قدري زياد است كه هر شخصي مي‌تواند طرح مورد نظر خود را با توجه به سليقه خود انتخاب كند. در اين مقاله قصد داريم تا در رابطه با كاغذ ديواري يا رنگ كه كدامشان براي ديوار مناسب‌ترند، مطالب و نكات حائز اهميتي برايتان عنوان كنيم، از اين رو خواهشمنديم تا انتهاي اين مقاله همراه ما باشيد.

اگر براي انتخاب كاغذ ديواري نمونه بي كيفيتي را انتخاب كنيد، بعد از مدتي آسيب مي‌بيند. بنابراين بهتر است قبل از تصميم گيري هر يك از جوانب مثبت و منفي را بسنجيد.
تنوع طرح و رنگبه دليل اينكه كاغذ ديواري‌ها تنوع زيادي در رنگ و طرح دارند، شما مي‌توانيد با توجه به سليقه خود نمونه مناسب را انتخاب كنيد. كاغذ ديواري مي‌تواند بر بزرگ‌تر يا كوچك‌تر نشان دادن فضا تأثير بگذارد. به اين صورت كه كاغذ ديواري‌ها با راه راه‌هاي عمودي فضا را بزرگ‌تر نشان مي‌دهند و راه راه‌هاي افقي فضا را عريض‌تر نشان مي‌دهند.
اگر دوست داريد از طيف رنگي مختلفي براي ديوار استفاده كنيد، رنگ آميزي گزينه بهتري برايتان است. يكي از مزيت‌هاي استفاده از رنگ براي ديوار در اين است كه اگر از رنگ خسته شديد، مي‌توانيد رنگش را تغيير دهيد. اما در استفاده از كاغذ ديواري انجام اين كار راحت نمي‌باشد.به اين دليل كه كاغذ ديواري‌ها تنوع زيادي در رنگ و طرح دارند، آجر ترموود شما مي‌توانيد با توجه به سليقه خود نمونه مناسب را انتخاب كنيد.
قيمتاگر بخواهيد از رنگ در طراحي اتاق استفاده كنيد، به طور معمول قيمت كمتري نسبت به استفاده از كاغذ ديواري دارد. كاغذ ديواري‌هايي كه داراي جنس خوبي هستند، طول عمر بيشتري هم نسبت به رنگ دارند.
مقاومت اگر تصميم داريد در محيطي كه در آن بخار وجود دارد از رنگ استفاده كنيد، بايد از رنگ‌هاي ضد آب استفاده كنيد تا رنگ خراب نشود، زيرا رنگ به راحتي ورقه ورقه مي‌شود. اين نكته را هم در نظر داشته باشيد كه وقتي ديوارها را رنگ آميزي كرديد، بايد 3 يا 4 سال بعد رنگ را تجديد كنيد.
 
دكوراسيون داخلي آژانس هواپيمايي + 8 نكته براي دكوراسيوني شيكحتما بخوانيد: قيمت كاغذ ديواري قابل شستشوامروزه در ساخت كاغذ ديواري‌ها از متريال با كيفيت استفاده مي‌شود و همين موضوع باعث مي‌شود اين محصولات طول عمر خوبي داشته باشند. برخي از انواع كاغذ ديواري‌ها قابليت تميز شدن را هم دارند. پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر در خانه فرزند كوچكي داريد، يا از حيواني خانگي مراقبت مي‌كنيد، از كاغذ ديواري وينيلي استفاده كنيد كه قابليت پاك كردن را دارد.
كيفيت رنگ هم يكي ديگر از نكاتي است كه بايد به آن توجه داشته باشيد. اگر براي انتخاب كاغذ ديواري نمونه بي كيفيتي را انتخاب كنيد، بعد از مدتي آسيب مي‌بيند. بنابراين بهتر است قبل از تصميم گيري هر يك از جوانب مثبت و منفي را بسنجيد. نكته‌اي ديگر كه بر روي قيمت تأثير مي‌گذارد، اندازه اتاقي است كه قصد استفاده از رنگ يا كاغذ ديواري در آن را داريد.اگر براي انتخاب كاغذ ديواري نمونه بي كيفيتي را انتخاب كنيد، بعد از مدتي آسيب مي‌بيند. بنابراين بهتر است قبل از تصميم گيري هر يك از جوانب مثبت و منفي را بسنجيد.
براي حمام كدام بهتر است؟ كاغذ ديواري يا رنگ !فروشگاه ايستافرم حمام قسمتي از هر ساختمان است كه مي‌توان از ايده‌هاي مختلفي براي اين قسمت استفاده كرد. اگر رنگي را دوست داريد ولي استفاده از آن در طراحي اتاق نشيمن امكان پذير نمي‌باشد، يكي از قسمت‌هاي خانه كه مي‌توانيد از رنگ روغني استفاده كنيد در حمام يا راه پله‌ها است.
البته امروزه كاغذ ديواري‌هايي توليد شده‌اند كه با اين شرايط سازگار هستند. اما استفاده از رنگ در طراحي حمام بهتر است. مي‌توانيد قسمت پاييني ديوار را با استفاده از كاشي بپوشانيد و براي قسمت بالايي از رنگ استفاده كنيد. براي انتخاب رنگي كه در طراحي حمام مورد استفاده قرار مي‌دهيد، بهتر است انواع با كيفيت آن را انتخاب كنيد تا در طول زمان، كم‌تر دچار آسيب و خرابي شود.
ديوارپوش هاي مدرني كه امروزه در بازار وجود دارند، عموماً از مقاومت بالايي برخوردار مي‌باشند، اما براي استفاده در قسمت‌هايي كه در آن بخار زيادي وجود دارد، مناسب نمي‌باشند. از اين رو استفاده از كاغذ ديواري‌ ساده در طراحي حمام امكان پذير نمي‌باشد و بدون شك كاغذ ديواري دچار آسيب ديدگي مي‌شود. به همين خاطر استفاده از رنگ در حمام گزينه‌اي بهتر نسبت به كاغذ ديواري است.به همين خاطر استفاده از رنگ در حمام گزينه‌اي بهتر نسبت به كاغذ ديواري مي‌باشد.
تركيب كاغذ ديواري و رنگهمانطور كه در متن بالا مطالعه كرديد، تنوع رنگ و طرح در كاغذ ديواري بسيار زياد است و انتخاب كاغذ ديواري و رنگ به سليقه شخصي هر فرد بستگي دارد. يكي از ايده‌هاي جالب استفاده از كاغذ ديواري و رنگ در كنار هم است كه اين روش در طراحي‌هاي مدرن بيشتر مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اجراي روش‌هاي رنگ آميزي زمان بيش‌تري نسبت به استفاده از كاغذ ديواري به دنبال دارد. مشورت با يك متخصص و طراح دكوراسيون داخلي مي‌تواند در اين زمينه به شما كمك كند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.